Szolgaltatasok.com Új szolgáltatás hozzáadása Kapcsolat
Szolgáltatás keresése:
Népszerű városok
Budapest  Debrecen  Pécs  Győr  Miskolc  Székesfehérvár  Szeged  Siófok  Kecskemét  Nyíregyháza  Szombathely  Budaörs  Tatabánya  Érd  Eger  Veszprém  Dunaújváros  Zalaegerszeg  Kaposvár  Békéscsaba
4225 Debrecen Szoboszlói Utca 50

Semann Étterem &Amp;Rendezvényterem térkép

Semann Étterem &Amp;Rendezvényterem

Telefon: 52-451 390

Weboldal (semann-etterem.hu)

Semann étterem - rendezvényterem - Hajdú-Bihar szívében - Debrecenben - magyaros ételek - rendezvényterem - esküvők és rendezvények - rendezvényszervezés - Koordinálás - Rendezvénytermek - Party sátrak - Catering - Party service - Bálok - Esküvők - Konferenciák - Zenekarok - Műsorok - Dekorációk - Teljeskörű átfogása - Szervezése

Szolgáltatás kategóriái

étterem  menü  rendezvény  vendéglátás  étel  vendéglő  étlap  ételek  vendéglátó hely  meleg ételek  hideg ételek

Hasonló szolgáltatások

Semann étterem és rendezvényterem, Hajdú-Bihar szívében, Debrecenben, magyaros ételeinkkel várjuk kedves vendégeinket.

Ventoza Rendezvényszervező és Szolgáltató Kft , mint a Semann étterem új üzemeltetője nevében!Amint azt már többen észrevették, 2011. szeptember 16. óta megújult tartalommal várjuk kedves vendégeinket a debreceni Semann étteremben, a Szoboszlói út 50 szám alatt. Új étlappal és itallappal, új személyzettel, új arculattal állunk rendelkezésükre! Szolgáltatásaink sora kibővült a komplett rendezvényszervezéssel, illetve partiszervízzel, mely lehetőséget ad családi, céges vagy baráti rendezvények teljes megszervezésére,lebonyolítására éttermünkben, vagy egyéb rendezvényhelyszínünkön. Célunk, hogy minden vendégünk megelégedve távozzon tőlünk, és visszatérjen hozzánk! Ennek érdekében készítettük el étlapunkat, melyen a hagyományos, tradicionális magyar ételek éppúgy szerepelnek, mint a modern magyar konyha méltán híres különlegességei. A heti menüajánlatunk kétféle főételt tartalmaz, melyek közül ízlése szerint választhat, hétfőtől péntekig! Italválasztékunk kibővült, a Szicsek Pálinkafőzde legnagyobb választékával rendelkezünk Debrecenben, mely köztudottan a legnemesebb alapanyagokból készíti méltán híres valódi pálinkáit! A whisky kedvelő közönség számára is kiszélesítettük kínálatunkat. A Scotch, Burbon, Ír, illetve Maláta whiskyk legnépszerűbb fajtáiból válogathat! Boraink a legnemesebb magyar termőterületekről származnak, egy gyertyafényes vacsora

elengedhetetlen kellékeként!Fiatalos, képzett személyzetünk azon igyekszik,

kedves vendég, mindenben a lehető legjobbat kapja! Csodát mi sem tudunk tenni, de amit teszünk, azt biztos, hogy Önért tesszük! Nálunk csak az Unicumtól lesz keserű a szájíze! Jöjjön el a Semann étterembe, kóstolja meg ételeinket, érezze jól magát nálunk !
Semann rendezvényterem

Befogadóképessége 150-200 fő, igényes belsővel, kényelmes, rusztikus bútorzattal. Debrecen egyik neves étterméről van szó, mely a kilencvenes évek közepén nyitotta meg kapuit a vendégek előtt. Cégünk ezzel a teremmel egy újabb színfoltot tudhat magáénak, olyan rendezvényhelyszínt, mely számos lehetőséget biztosít esküvők, céges rendezvények, családi, társas összejövetelek megrendezéséhez. Szeptember óta számos rendezvényt bonyolítottunk itt le, és mondhatom, nagy sikerrel. A hely hangulata, adottságai páratlanok, saját italpulttal, saját komplett berendezéssel, mosdókkal, illetve a két külön bejárattal egyedülálló a városban. Közismerten népszerű rendezvényhelyszín, amit egyedi arculattal, ötletekkel tettünk még vonzóbbá és látványosabbá. Érdemes kipróbálni, minden típusú rendezvény lebonyolítására

Előzene a SEMANN Étteremben
Minden Péntek és Szombat este a 70'-es 80'-as és 90'-es évek magyar slágereit élvezheti vacsorája elfogyasztása mellett!

4031. Debrecen, Szoboszlói út 50.
ASZTALFOGLALÁS +36 52 451 390
Mobil: 70/6240 250
E-mail: info@ semann -etterem.hu
web: www. semann -etterem.hu
DEBRECENI ÉTTEREM •

Népszerű szolgáltatások
Építőipar  orvos  vendéglátás  Szolgáltatás  étterem  fogászat  fogorvos  Kereskedelem  fogorvosi rendelő  Hotel / Panzió / Szállás  Egyéb  Étterem / Pub / Söröző  háziorvos  gyártás  Oktatás  fodrászat  Ipar  szerviz  hajápolás  kozmetika